Laatste dag - Reisverslag uit Legian, Indonesië van JaapJan Ritsema - WaarBenJij.nu Laatste dag - Reisverslag uit Legian, Indonesië van JaapJan Ritsema - WaarBenJij.nu

Laatste dag

Door: JJ en Lou

Blijf op de hoogte en volg JaapJan

19 November 2008 | Indonesië, Legian

In Legian hebben we het ultieme vakantietempo bereikt. Alles byzonder op 't gemakje verkend en gedaan. Een lekkere plek om ook onze laatste dag te slijten van een fantastische vakantie. Na 4 weken Indonesië verlangen we (eerlijk is eerlijk) ook wel weer een beetje naar huis. Voor ons gevoel ook prima.

De afgelopen dagen hebben we de nodige (sinterklaasdobbel)presentjes aangeschaft alhier. Daartoe nodigt Legian enorm uit. Verder waren we vooral 's ochtends te vinden op de ligbedjes op het strand en lagen we na de lunch aan één van de twee zwembaden in de hoteltuin. 's Avonds wisselden we de restaurants aan de 'boulevard' af met een eettentje aan de 'stadskant'. Beiden zeer tot genoegen.

Terwijl Lou (om het af te leren) een massage ondergaat om de hoek, tik ik deze laatste 'Ariba-woorden'. Bedankt voor jullie reacties!

We zien/spreken elkaar snel weer in Nederland. Morgenmiddag (donderdag 20 november om 13.50 uur lokale tijd) stijgen we op van Denpasar en vliegen we (na een tussenstop van 7 uur) via Kuala Lumpur op Schiphol, waar we zonder troubles vrijdag om 5.55 uur (Nederlandse tijd) landen. Vluchtnr. MH16.

Groetjes Loura en JaapJan

• 19 November 2008 - 12:18

Ar:

Was weer errug leuk om met jullie mee te lezen, BEDANKT, houdt mij ook een beetje in vakantiestemming!

Lfs,
    Ar

• 19 November 2008 - 13:25

Mams:

'k Ben benieuwd naar de dobbelkadootjes(weten we van die in elk geval van welke Sint ze komen). Een goede vlucht gewenst en tot vrijdagavond, zin in stamperampe??? Liefs mams.